2013. június 7., péntek

Costa Brava for dummies- első rész



Az utazási iroda ajánlata:


- Kolozsvár- Barcelona és Barcelona- Kolozsvár repülőjegy
 -repülőtéri díjak
-személyenként egy max 32 kg-os   feladott poggyász
-repülőtér- szálloda- repülőtér transzfer
-hét éjszaka  4*-os szállodában
-teljes panzió (bor és víz  is)
-fél napos barcelonai kirándulás román nyelvű idegenvezetővel
Ár: 425 euró
Időpont: május utolsó hete


Utazás a kolozsvári repülőtérre

„Kolozsváriak vagyunk, felültünk a kilences buszra és ketten kevesebb, mint  egy euróért húsz perc alatt kijutottunk a repülőtérre.”
„Kocsival jöttünk Kolozsvárra, a kocsit a  repülőtéri parkolóban  hagytuk, 210 RON-t fizettünk nyolc napra.” 
„A Wizz Parking -on  fedeztük fel a  repülőtér melletti  magánparkolót, 100 RON-t fizettünk nyolc napra.„
„Barátainknál hagytuk a kocsit Kolozsváron, a repülőtérre  menet- jövet 40 RONt fizettünk taxira.”


A szolgáltatásokról




„Jaj, DRÁGÁM, ezek TELJESEN megbízhatatlanok! Egy órát vártunk a barcelonai repülőtéren,idegenvezetővel együtt, mert állítólag a busz máshol várt ránk. Ez egy nagy utazási iroda, az előző csoportokra hol várt a busz?  A metrómegállóban???? „






„Ennyi pénzből én nem tudtam volna repülőt és szállodát foglalni. Késtek, hát késtek. Engem az érdekelt, hogy a szálloda kényelmes legyen (az volt). A szálloda személyzete nagyon kedves volt, ennivaló szuper, borok jók, a többivel nem foglalkozunk.”








„A repülőtér és a szálloda között a buszon elkezdték  osztogatni a fakultatív kirándulások prospektusait.  A hátul ülőknek  nem  jutott,  de amikor elkezdtem reklamálni,  az idegenvezető  adott nekünk másfajta ajánlatokat. Ő ugyanis a konkurrens cégnél dolgozik, csak ma helyettesíti a mi idegenvezetőnket .„







„A recepción csigalassúsággal szállásoltak el bennünket.  KÉPZELD, fél órát álltunk sorba!”


“A szállodával nagy szerencsénk volt. Külön hálószoba, külön nappali, belső udvarra néző terasz. Minden étkezés svédasztalos, bőséges és változatos. Az ajánlatban elvileg személyenként és étkezésenként egy pohár bort volt, gyakorlatilag a bárpultnál, ha két személyre kértél bort, bontották és odaadták a palackot”






„Első nap reggel  tízkor kellett találkoznunk az idegenvezetővel. Megint a helyettes jött, lehet, hogy a mienk nem is létezik.”







„Benéztem az első napi találkozóra,  az útitársaink éppen az idegenvezetővel veszekedtek.  Az idegenvezető szerint a fél napos Barcelonai  kirándulás négy óra, ebből kettő a buszozás.  Az útitársak  hosszabb idő kértek és azt, hogy legalább valahol kiszállhassanak a buszból. Veszekedés helyett én kimentem és fürödtem egyet a tengerben.” 






„A második idegenvezető nagyon kedves volt. Felajánlotta, hogy aki Barcelonaban nem akar a csak a buszon ülni, az kiszállhat a Catalunya téren és jövet felszedjük. Nagyon örvendek, hogy a buszon maradtam, nagyon érdekes dolgokat mesélt ”














 „Itt a helyi idegenvezető miért nem használja a szálloda hirdetőtábláját?   Senki sem tudja, hogy mikor indul majd a busz a repülőtérre. ”










“A repülőtéren egy órát vártuk a buszt, a barcelonai kirándulás előtt ugyanannyit. Ezek után ha valamire szükségem volt, a recepcióshoz fordultam. Pillanatok alatt megoldott mindent. ”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések