2012. július 10., kedd

Egyelőre nem szűnik meg a repülőgép-fedélzeti folyadéktilalom

Hirado.hu - Egyelőre nem szűnik meg a repülőgép-fedélzeti folyadéktilalom


"A Financial Times Deutschland német üzleti lap szerint a tilalmat három lépésben szüntetik meg.
Az Európai Unió tagországaiban a korábban tervezett 2013 helyett csak 2016-ban törlik el azt a szabályt, hogy a repülőgépek utasterébe nem szabad bevinni egy deciliternél több folyadékot, leszámítva a reptéri biztonsági zóna üzleteiben vásárolt italokat és egyéb folyadékokat - írta hétfőn az FTD."



 A kézipoggyászban levő folyadékokra vonatkozó korlátozásokról részletesen írtam  Kézipoggyász bejegyzésemben.


2 megjegyzés:

  1. FTD és hirado.hu július 9-én, hétfőn közölte, kedden írtam róla, szerdán, 11-én megjelent a Népújságban is http://www.e-nepujsag.ro/op/article/elhalasztj%C3%A1k-folyad%C3%A9ktilalom-elt%C3%B6rl%C3%A9s%C3%A9t

    VálaszTörlés
  2. Mondjuk sokkal szivesebben írtam volna arról, hogy eltörölték a folyadéktilalmat...

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések