2013. december 16., hétfő

Ajándék



Tél volt, hó esett és jöttek az ünnepek
Gondolkodtam, mit is adhatnék neked.
Amit csak én adhatok, amiről te is tudod,
hogy igazán én vagyok.

Minden gazdagságom hangok és szavak,
Néhány általunk kimondott gondolat.
Egyet elmondtam neked, hogyha igaznak hiszed,
Mondd el mindenkinek!

Kívánj a szónak nyílt utat,
És a dalnak tiszta hangokat,
Kívánd, hogy mindig úgy szeressenek,
Ahogy szeretnéd, hogy szeressenek.

Csak arról énekelek, amit igaznak hiszek,
S csak akkor szól neked, ha te is úgy hiszed,
Hisz te is úgy élsz, ahogy én,
Te is azt álmodod, amit én,
Legalábbis úgy szeretném.
(Piramis- Ajándék)


-Egy hét múlva Karácsony, és még senkinek sem vettünk ajándékot. Nem takarítottunk, és az ünnepi kaja a nagyáruház polcán van még.
-Anyu már tegnap kifejtette, hogy a karácsonyi nagytakarításnál/ főzésnél csak a húsvéti nagytakarítást/ főzést  utálja jobban.
-Legyen a karácsonyi ajándékuk repülőjegy!  Szerintem most olcsó repülőjegyet tudunk venni nekik Húsvétra.
-Hmmm, pillanat.... Húsvét 2014, az április 20.  Ha már húsvéti kiruccanás, akkor legyen Róma.  Marosvásárhely- Róma, április 18-21 vagy április 18-25  között,  a repülőjegy (Wizzair)   összesen 300 RON személyenként.
-Akkor az én anyukámat  is  utaztassuk húsvétkor. Húsz éve hallom, hogy meglátogatná Nusi nénit Izraeleben.
- Ez jóval drágább. Még mindig Wizzair: Kolozsvár- Tel Aviv április 13-án 319 lej, vissza április 27-én 269 lej.
- Tényleg drága.  Akkor a kedvenc nagynéninknek keressünk olcsóbbat. Legyen Kolozsvár- Brüsszel április 17-én 229 lej, vissza április 64-én 69 lej. Brüsszel  mellett él Hilda néni, jó kis húsvéti vakációt hozunk össze nekik.
- Brüsszel azért nem csak Hilda néni.  Tudod,  Grand Place, csoki, Manneken Pis, Atomium ....


- Katiék is repülőjegyet kapnak? Az nem lesz jó, ők mindig mindent becserélnek, és az a fapados repülőjegyekkel nem fog működni.
-  Haha,  Ryanair ajándékvouchert kapnak. A 25 eurós voucher a legolcsóbb, Marosvásárhely- Bruxelles jegyet vehetnek 20 euróért, Bukarest- London, Bukarest- Dublin van 29 euróért, döntsék majd el ők, hogy mit akarnak.

-  Orsinak és Péternek Bálint- napi vakáció járna...
- Egy hónap múlva beindulnak a Valentine’s day akciók. De ha te most akarsz nekik jegyet venni, akkor legyen Wizzair, Temesvár- Párizs 109+129 lej, vagy pedig Milánó 99+69 lej.
-  Hajniéknak viszont ez túl sablonos lenne. Nekik legyen Velencei Karnevál, Wizzair, Kolozsvár- Velence február 11-én 69 lej, visszafelé február 22-én 109 lej.

 - Itt az ideje kibékítni Lacit és Ferit. Laciékat küldjük a húsvéti vakációban, április 17-e és 23-a között Bukarestből Isztambulba. Pegasus Air, 37 euró menet, 27 euró jövet. Feriék Budapestról fognak Isztambulba repülni, ugyanebben a periódusban, a Wizzair-rel. Ez már drágább lesz, 120 euró személyenként menet- jövet. Isztambulban foglalunk majd valamennyiüknek szállást ugyanabban az olcsó kis szállodában.


- Szabolcs jövőre végez. Műépítész lesz, és még nem látta sem Gaudi- házakat, sem pedig a Güell- parkot.
- Azért a  Sagrada Famigliat se hagyjuk ki. Tehát akkor Temesvár- Barcelona április 16-án  229 lej, visszafele április 23-án 129 lej.
- Helgáékkal baj lesz. Nekik csak június jó, nekik csak tengerparton jó....
- Blue Air, Bukarest -  Nizza június 10-én 200 lej, hazafelé június 17-én ugyanannyi.
- Találtam nekik egy jobbat- szintén Blue Air, Bukarest- Larnaca június 11- én vagy 13-án 129 lej, Larnaca- Bukarest június 18-án vagy 21-én 160 lej



- Hűha, akkor ezt letárgyaltuk!
- Le bizony. És mi mit kapunk?







- Feliratkozunk a  KLM és a Coca Cola nyereményjátékára.
Ha nyerünk, akkor  lesz négy repülőjegyünk 2,000 euró zsebpénzzel.
- Akár nyerünk, akár nem, én még egyszer megnézem a WestJet karácsonyi kampányát:
- Kellemes Karácsonyt!
- Áldott Ünnepeket!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések