2013. december 30., hétfő

Visszatekintés




A telefon még az ágy alatt is csörgött. Az éjjeliszekrényről vertem le. Éjjel egy óra lehetett, és kómásan hallgattam  István barátunk hadarását:  „Csak-még-most-az-egyszer-segíts-nem-akar-összejönni-az-online-checkin-és -hajnalban-indul-a-repülő-Rómába!” Öt percig próbáltam  a paplan alól kibogozni a dolgokat. Mikor kimásztam az ágyból és bekapcsoltam a gépet, ünnepélyesen megfogadtam, hogy másnap feltöltök a netre- felhőbe- akármibe egy  adag képet: PrintScrn és Ctrl/V ütemes nyomogatásával  fogom illusztrálni a foglalást, online checkint és hasonlókat.


Másnap már nagyratörőbb terveim voltak.  Gondoltam, írok fapados alapfogalmakról és arról, hogy  mikor foglaljunk   és  mikor ne foglaljunk fapadost.


Kanadai kollégám, Laci írt  Roger Hodgson - európai turnéjáról, és akkor már  végigvettük, hogy lehet  olcsón  eljutni Roger Hodgson koncertjeireA Scorpions isztambuli koncertjére is kerestünk  olcsó repülőjegyet.



Irtam a fapados árnyékos oldaláról is.  Voltak bejegyzések  törölt járatokról, repülőtéri  túlélőkészletről, illetve az utasok jogairól, és arról, hogy   mit tehetsz, ha a járatodat átirányították/ törölték .  Fapados árak, fapados szolgáltatások  bejegyzés sem az olcsó repülőjáratokat dicsőitette, Rablók, tolvajok és zsebmetszők bejegyzésemben pedig ellopott bankkártyákról, iratokról, gyorssegélyről írtam.


Utaztunk a  Marosvásárhely- Budapest útvonalon, hogy gyakorlatban is bemutassuk  a fapados tudnivalókat  szép időben  és márciusi hóviharban:  Utazás február 54-én.
T. András  spanyol vakációja a legnépszerűbb bejegyzések között van, amúgy vele  pecáztunk az Adrián  is.
Hajni  Bangkoki utazásáról   mesélt,  B.András a  Helsinki- München- Kolozsvár  útvonalról, Csaba  pedig a   Marosvásárhely- Párizs- London repülőútról.
 
Párizsról “csak” három részes beszámoló született, Rómáról  négy részes, hála István útitervének.
Részt vettünk egy  klasszikus török körutazáson, kirándultunk  Costa Bravan, és futottunk egy jót a  barcelonai repülőtéren.









Sípályák közelébe kerestünk  repülőjegyet erdélyieknek,   ajándékoztunk  repülőjegyet. Irtunk havi hírösszefoglalókat, próbáltunk idejében hírt adni az új repülőjáratokról, repülőtársaságokról, promóciókról  és repülőtéri újdonságokról.






Tizenkilenc hónap és úgy harmincezer oldalmegjelenítés van mögöttünk. Mit lehet ilyenkor kívánni- először is, egészséget. Jókedvet, pénzt az utakhoz. És barátokat, mert nélkülük nem az igazi az utazás.

BÚÉK 2014!






2 megjegyzés:

  1. Otthonos, barati hangulata van a lapnak. Jo lenne ha a fapados oktatasokat maradektalanul Kanadaban is hasznosithatnam de azert vannak atertelmezheto otletek. Jo munkat tovabbra is a fapados guruknak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen:) Kalandmentes, kellemes (és occccó) repüléseket 2014-re. Még egyszer BÚÉK!

      Törlés

Népszerű bejegyzések