2012. június 21., csütörtök

Internetes utasfelvétel (online check-in) reloaded


"Tisztelt utasaink!
A Wizz Air foglalási rendszerén és weboldalán időszakos karbantartási, frissítési munkálatokat végzünk a lent jelzett időpontokban.
A wizzair.com weboldalon, valamint a telefonos ügyfélszolgálatunkon az alábbi szolgáltatások szünetelnek majd:
• Járatfoglalás – június 23-án 22.00 órától június 24-én 17.00 óráig szünetel
• Internetes utasfelvétel – június 22-én 22.00 órától június 24-én 17.00 óráig szünetel
• Járatmódosítás, szolgáltatások hozzáadása – június 23-án 22.00 órától június 24-én 17.00 óráig szünetel

Kérjük, hogy a június 23-án és 24-én utazó utasaink ügyeljenek rá, hogy még a fent jelzett időpontok előtt végezzék el a járatfoglalást, az internetes utasfelvételt, a beszállókártya kinyomtatását stb.
Az időszakos rendszerkarbantartás okozta kellemetlenségekért utasaink szíves elnézését és megértését kérjük. "


Előző bejegyzésemben  írtam arról, hogy a Wizzair-nél  “az internetes utasfelvételhez  (online check-in) az indulás előtti  7. nap és 3. óra között   be kell jelentkeznünk a Wizzair oldalára, és el kell végeznünk az internetes utasfelvételi folyamatot, majd ki kell nyomtatnunk a beszállókártyát”

És akkor következzen egy kitalált eset.  Amúgy az adatok valósak (rendszerkarbantartás, járat,árak).

Nyolc napos spanyol utunk  végén, június 23-án, a Wizzair Valencia- Kolozsvár járatával  akartunk hazarepülni.
Induláskor MÉG nem lehetett az internetes utasfelvételt megejteni.Tudtuk, hogy indulás előtt három órával MÁR nem lehet, tehát utolsó napra Valenciaban nem kellemes sétát terveztünk, hanem látogatást egy internet- kapcsolattal+ nyomtatóval felszerelt  “bázisra”.   Itt tudtuk meg a fenti hírt.
A reptéri utasfelvételi díj a reptéren utasonként 4125 Ft (63 RON), tehát ebben az esetben  négy személy kb.  60 eurót perkált  le azért,  mert egy hétig okostelefon- internet- hasonlók nélkül nyaralt.
Egyébként a fenti összeg felét fizettük volna (pontosabban személyenként 7 eurót) , ha otthon online kifizetjük az utasfelvételi díjat a Wizzair honlapján.



1 megjegyzés:

  1. Június 23-án este meg akartam nézni, hogy néz ki a Wizzair honlapja karbantartás alatt. Még működött. Befektettem 72 RONt. 19 RON Marosvásárhely- Budapest, ugyanennyi Budapest- Marosvásárhely, a többi a foglalási díj :) Lásd http://fapadosfordummies.blogspot.ro/2012/05/foglalas-lepesrol-lepesre.html

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések